0 ks 0.00 €



Kedy mi bude objednávka doručená?

Objednávky sa snažíme doručiť čo najskôr. Objednávky, ktoré sú skladom sú spravidla doručené do 2-4 pracovných dní. Informácie o dostupnosti nájdete pri jednotlivých výrobkoch. V prípade, ak táto informácia chýba, tovar je zvyčajne dostupný od 2 do 15 pracovných dní maximálne však do 30 pracovných dní, v závislosti od skladových zásob. V prípade, ak sa z akéhokoľvek dôvodu stane, že objednávku nie sme schopní doručiť do stanoveného termínu, skontaktujeme sa s Vami a dohodneme ďalší postup.

Akým spôsobom bude objednávka doručená?

Doručenie vykonáva kuriér GLS alebo Slovenská pošta, a.s.  v závislosti od Vašej  voľby.

Aké sú poplatky za poštovné?

Poštovné je zadarmo, ak je objednávka vyššia ako 99,99 Eur, inak platíte poplatok vo výške 4,55 Eur. resp. 3,45 Eur pri platbe prevodným príkazom alebo platobnou kartou.

Môžem chybný tovar reklamovať aj vo vašej partnerskej predajni v Bratislave?

Tovar, ktorý bol objednaný v elektronickom obchode Glam.sk je potrebné reklamovať podľa platných Reklamačných podmienok tohto elektronického obchodu. V tomto prípade môže byť tovar prevzatý v našej partnerskej predajni, avšak postupuje sa podľa platných Reklamačný podmienok elektronického obchodu. Bližšie pozri Výmena/Reklamácia.

Čo sa stane v prípade, ak nebudem doma a nebudem môcť prevziať tovar ?

V prípade, ak nebudete doma, tak Vám poštár zanechá vo vašej schránke žltý lístok - Oznam o uložení zásielky na pošte. Zásielka je uschovaná na Vašej pošte po dobu 18 dní, ak ani v tejto dobe tovar neprevezmete, tak bude tovar odoslaný naspäť na našu adresu a Vy budete upovedomený o tom, že sa nám Vaša zásielka vrátila. Následne Vás budeme kontaktovať, za účelom dohodnutia ďalšieho postupu.

Čo ak dostanem potvrdenie o zaslaní objednávky a poštár mi zásielku nedoručí a nenájdem ani žltý podací lístok zo Slovenkej Pošty v schránke?

Po odoslaní zásielky Vám je doručený informačný e-mail, v ktorom Vám oznámime odoslanie objednávky.  V prípade, že vo svojej schránke nenájdete Oznámenie o uložení zásielky do 3 pracovných dní, prosíme, kontaktujte nás a my Vám následne zašleme podacie číslo zásielky. Pod týmto číslom je zásielka evidovaná na pošte a Vy si môžete Váš balíček vyžiadať aj sami prostredníctvom tohto podacieho čísla. Pracovník pošty Vám ho vie pod týmto číslom vyhľadať.



DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM

PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK A ZÍSKATE POUKÁŽKU NA 5% ZĽAVU